کد خبر: 1220212
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
اعلام برنامه پلی‌آف با مشخص شدن تیم‌های صعود‌کننده
برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال با مشخص شدن چهره هشت تیم صعود‌کننده اعلام شد
دنيا حيدري
اوج هیجان در ماراتن والیبال 

جوان آنلاین: برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال با مشخص شدن چهره هشت تیم صعود‌کننده اعلام شد. 
مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان یک‌شنبه و با برگزاری هفت دیدار خاتمه یافت و دست‌آخر پس از برگزاری ۱۸۲ مسابقه در این دوره از رقابت‌های لیگ، چهره تیم‌های صعود‌کننده به پلی‌آف مشخص شد. 
البته پیش از این حضور هفت تیم فولاد سیرجان، شهداب یزد، طبیعت، گیتی‌پسند، پیکان تهران، ایفاسرام و چادرملو در مرحله پلی‌آف قطعی شده بود، اما در پی پیروزی ۳ بر یک فولاد سیرجان برابر گیتی‌پسند، شکست ۳ بر صفر سایپا مقابل مس رفسنجان (به دلیل انضباطی)، برتری ۳ بر ۲ پاس گرگان مقابل ایفاسرام اردکان، باخت ۳ بر یک شهرداری گنبد مقابل پیکان، پیروزی ۳ بر یک طبیعت برابر چادرملو، باخت ۳ بر یک نیان الکترونیک مقابل شهرداری ارومیه و برتری هورسان رامسر برابر شهداب یزد، تکلیف دیگر تیم‌های صعود‌کننده به پلی‌آف نیز مشخص شد. 
در پایان ماراتن مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، طبیعت، شهداب یزد، گیتی‌پسند اصفهان، پیکان تهران، ایفاسرام اردکان، شهرداری ارومیه و چادرملو اردکان با کسب رتبه‌های اول تا هشتم به مرحله پلی‌آف صعود کردند تا در ادامه مسابقات برای قهرمانی تلاش کنند. این در حالی بود که تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر نیز با حضور در رتبه‌های نهم و دهم از راه یافتن به پلی‌آف بازماندند و به کار خود در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ پایان دادند. همچنین چهار تیم مس رفسنجان، نیان الکترونیک خراسان، شهرداری گنبد و سایپا تهران نیز راهی پلی‌اوت می‌شوند تا دو تیم در پایان مسابقات با صعود به یک دسته پایین‌تر، سال آینده به کار خود در رقابت‌های لیگ دسته یک مردان ادامه دهند. 
 براساس تصمیمات گرفته شده، رقابت‌های مرحله حذفی به صورت متمرکز و دو برد از سه مسابقه در سالن فدراسیون پیگیری می‌شود. طبق برنامه سازمان لیگ، مرحله نخست پلی‌آف (یک‌چهارم نهایی) از ۲۳ تا ۲۸ اسفندماه برگزار می‌شود. دیدار‌های مرحله نهایی نیز پنجم، هفتم و نهم فروردین ماه برگزار خواهد شد. همچنین تیم‌های راه‌یافته به رده‌بندی و فینال هم طی روز‌های ۱۵، ۱۷ و ۱۹ فروردین‌ماه به مصاف هم می‌روند. اما با توجه به همزمانی برگزاری این مسابقات با ماه رمضان، تمامی مسابقات مرحله پلی‌آف بعد از افطار و در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ برگزار می‌شود. 
دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر والیبال چهارشنبه با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود. نخستین بازی این مرحله، مصاف فولاد سیرجان – چادرملو اردکان است که ساعت ۱۹ و به میزبانی سالن فدراسیون انجام می‌شود. در ادامه نیز گیتی‌پسند اصفهان – پیکان تهران، ساعت ۲۲ با یکدیگر دیدار می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار